تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1404 - 13:58
کد خبر : 38011
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روابط‌عمومی؛ ابزاری راهبردی برای خلق ارزش در بانک سینا بسته هستند

روابط‌عمومی؛ ابزاری راهبردی برای خلق ارزش در بانک سینا

    قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا بر نقش کلیدی روابط عمومی در اعتبارسازی و تعامل سازنده با ذینفعان تاکید کرد. چنگیز مروج، قائم مقام مدیرعامل بانک سینا، با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه این بخش را به عنوان بازوی استراتژیک بانک حائز اهمیت دانست. وی با اشاره به ضرورت آگاهی روابط عمومی از

 

قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا بر نقش کلیدی روابط عمومی در اعتبارسازی و تعامل سازنده با ذینفعان تاکید کرد.

چنگیز مروج، قائم مقام مدیرعامل بانک سینا، با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه این بخش را به عنوان بازوی استراتژیک بانک حائز اهمیت دانست. وی با اشاره به ضرورت آگاهی روابط عمومی از اهداف کلان بانک، اظهار داشت:روابط عمومی با اشراف کامل بر استراتژی‌های بانک و مشارکت هدفمند، می‌تواند نقش موثری در تحقق اهداف سازمان ایفا کند.

مروج، هوشمندی، پویایی و توانمندی را از ویژگی‌های ضروری یک روابط عمومی موفق دانست و افزود: روابط عمومی با این ویژگی‌ها می‌تواند ذینفعان سازمان را در مسیر تحقق راهبردهای بانک همراه سازد.

وی همچنین با تاکید بر نقش روابط عمومی در ایجاد تعادل بین ذینفعان مختلف، خاطرنشان کرد:روابط عمومی با مدیریت هوشمند ارتباطات، می‌تواند تعادلی سازنده بین سهامداران، مشتریان، دولت و سازمان برقرار کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.