در این نشست، بر اهداف و استراتژیهای سال ۱۴۰۳ فولاد مبارکه در حوزه فروش و بازاریابی تأکید شد و عملکرد مراکز خدماتی در ششماهه نخست سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه این جلسه، گزارش عملکرد مراکز خدماتی در نیمه نخست سال جاری در رعایت شاخصهای عملکردی از منظر فروش، شامل شاخصهای فروش منطقهای، فروش به شرکتهای تولیدی، خردهفروشی و ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از آن، گزارش تحلیل وضعیت بازارهای جهانی فولاد و چشمانداز آن تا پایان سال جاری میلادی ارائه شد.
در بخش دیگر جلسه، مدیران عامل مراکز خدماتی باتوجهبه شرایط رکود حاکم بر بازار محصولات فولادی و چالشهای مالی و بازرگانی پیشِ رو پیشنهادها و درخواستهای خود را مطرح کردند.
در ادامه جلسه، محمد تاجمیر ریاحی، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، بر ضرورت حمایت از مراکز خدماتی و تعیین اولویتهای مراکز برای برونرفت از وضعیت موجود تأکید کرد و در بخش پایانی جلسه، یونس حمزوی ، مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه، بر مباحثی از قبیل رقابتی بودن شرایط بازار و لزوم استفاده از تمام ظرفیتهای فنی و بازرگانی و ابزارها و سامانههای نوین در فعالیتهای بازرگانی و سرمایهگذاری مراکز خدماتی تأکید کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰