دکتر محسن عسگری مدیر امورمشتریان شرکت بیمه سامان، به عنوان یکی از پژوهشگران و محققین فعال در صنعت بیمه بوده که آخرین مقاله وی نیز درخصوص بیمه تکافل و تکافل اجتماعی و نقش آن در توسعه و رشد اقتصادی کشور بوده است.
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 19:30
کد خبر : 27929
چاپ خبر
دیدگاهها برای مدیر امور مشتریان بیمه سامان به عنوان مدیر برتر انتخاب شد بسته هستند
مدیر امور مشتریان بیمه سامان به عنوان مدیر برتر انتخاب شد
دکتر محسن عسگری، مدیرامورمشتریان شرکت بیمه سامان، در سیامین همایش ملی و یازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه، ازسوی بیمه مرکزی به عنوان مدیر برتر صنعت بیمه شناخته شد. دکتر محسن عسگری مدیر امورمشتریان شرکت بیمه سامان، به عنوان یکی از پژوهشگران و محققین فعال در صنعت بیمه بوده که آخرین مقاله وی نیز درخصوص
دکتر محسن عسگری، مدیرامورمشتریان شرکت بیمه سامان، در سیامین همایش ملی و یازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه، ازسوی بیمه مرکزی به عنوان مدیر برتر صنعت بیمه شناخته شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰