پاسخگویی، کلید موفقیت بانک شهر
مهدی نعیم محبوبی پاسخگویی شبانه روزی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) به بیش از ۲۵۷ هزار تماس تلفنی طی نیم سال اول ۱۴۰۲ رخ داده است. به گزارش بینش اقتصادی؛ افزایش محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی از خدمات ارائه شده توسط واحدهای صف و ستاد
مهدی نعیم محبوبی
پاسخگویی شبانه روزی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) به بیش از ۲۵۷ هزار تماس تلفنی طی نیم سال اول ۱۴۰۲ رخ داده است.
به گزارش بینش اقتصادی؛ افزایش محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و رضایتمندی مشتریان شبکه بانکی از خدمات ارائه شده توسط واحدهای صف و ستاد نکتهای مهم و کلیدی است که به شکل موتوری پیشران، باعث پیشبرد موفقیت های بانک شهر شده است. در این میان کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) با توجه به آموزشهای تخصصی و پیروی از اصول مشتری مداری نقش مهمی را در این خصوص ایفا کرده و خواهند کرد.
راه محبوبیت در میان شهروندان، پاسخگویی است و در همین زمینه، بیشترین تماس تلفنی با کارشناسان بانک شهر و پاسخگویی این کارشناسان به مشتریان بانک، به ترتیب در ماه های خرداد و تیر و کمترین تماس نیز مربوط به فروردین ماه بوده است. همچنین در حدود ۸۸ درصد پیام ها قابل بهره برداری و ۱۲ درصد آنها غیر قابل پاسخگویی بوده است. نکته مهم این تماس های جایی است که کارشناسان در نیم سال دوم ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۳۰ درصدی تماس های قابل بهره برداری بوده اند. همچنین پیام های نظارتی شامل: انتقاد، شکایت، پیشنهاد و … در نیمسال اول ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد محسوسی نداشته است،
به همین روی و در راستای شعار “توجه به نیازهای مشتری” بانک شهر و باتوجه به افزایش استفاده شهروندان از خدمات بانک شهر؛ پیام های خدماتی نیز همانند: راهنمایی و پاسخگویی و خدمات به مشتریان، پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و راهبران شهرنت؛ در مجموع ۳۰ درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل افزایش داشته است.
بانک شهر، بهمن ماه سال ۸۷ به صورت شرکت سهامی عام و تحت نام شرکت مالی و اعتباری شهر به ثبت رسید. در سال ۸۸ با مجوز بانک مرکزی به عنوان بانک شهر فعالیت بانکداری خود را آغاز کرد و نام آن به بانک شهر تغییر یافت. این بانک درحال حاضر با ۱۳۳ شعبه در استان تهران، ۱۲۴ شعبه در سایر استانها و ۴ شعبه در مناطق آزاد مشغول ارائه خدمات متنوع و گستردهای به مشتریان خود است و رضایت مشتریان، تکیه گاهی بزرگ در حرکت این بانک به سمت گسترش بانکداری به روز و با کیفیت است.
در همین راستا بانک شهر با بیان قدردانی از رفتار حرفه ای و مشتری مداری همکاران شعب، لازم می داند تا این موضوع را اعلام کند که مشتریان نیز کماکان بیشترین تعداد پیام های تقدیر خود را در همین راستا ارسال میکنند. در همین راستا، بانک شهر نیز بر پاسخگویی نظاممند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایتمندی مشتریان، ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاهها، پیشنهادها و انتقادات به عنوان مهم ترین اهداف خود در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی تاکید دارد.
باید این موضوع را نیز اعلام کرد که بانک شهر به عنوان بانکی پیشرو در سودآوری، حمایت مالی از مشتریان و بانکی همیشه پاسخگو به مشتریان، خود را گوش شنوای درخواست های مشتریان دانسته و درجهت رفع نیازهای قانونی آنان گام برخواهد داشت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰