به گزارش روابط عمومی بانک دی، در این بازدیدها که از شعب آیتالله کاشانی، انقلاب، بهارستان و شهرری انجام شد، مدیران ارشد بانک در جریان نحوه خدمات رسانی به مشتریان قرار گرفتند.در این دیدارها همچنین بر رعایت بخشنامه های ابلاغی و نیز دستورالعمل های داخلی بانک در سال جدید تاکید شد.گفتنی است مشتریان بانک دی در تمامی ساعات میتوانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویسهای آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک (دی جت) دریافت کنند.همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانهروز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسشهای مشتریان است. بانک دی با تشکیل ستاد استقبال نوروزی از هفته پایانی سال با افزایش ساعت خدمترسانی شعب، برنامهریزی برای تامین اسکناس در خودپردازها و خودگردانها و تعیین شعب و باجههای کشیک در ایام نوروز تدابیر لازم را برای خدمترسانی مطلوب به مشتریان در روزهای ابتدایی سال جدید به کار بسته است
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 20:00
کد خبر : 20087
چاپ خبر
دیدگاهها برای بازدید مدیران ارشد بانک دی از چهار شعبه کشیک نوروزی بسته هستند
بازدید مدیران ارشد بانک دی از چهار شعبه کشیک نوروزی
جلیل بینظیر، مدیر امور شعب و اسماعیل افتخاری رئیس اداره امور شعب تهران در سومین روز تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ از چهار شعبه کشیک این بانک بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی بانک دی، در این بازدیدها که از شعب آیتالله کاشانی، انقلاب، بهارستان و شهرری انجام شد، مدیران ارشد بانک در جریان نحوه خدمات رسانی
جلیل بینظیر، مدیر امور شعب و اسماعیل افتخاری رئیس اداره امور شعب تهران در سومین روز تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ از چهار شعبه کشیک این بانک بازدید کردند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰