عملکرد درخشان بزرگ ترین آروماتیک ایران در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۴/ جهش ۴۸ درصدی درآمد/ رکورد چشمگیر تولید ۱۱۴ درصدی بالاتر از ظرفیت اسمی
شرکت پتروشیمی نوری با توجه به تعهد به موضوع مهم کمک به رفع ناترازی انرژی کشور و در راستای حمایت از سیاست های دولت محترم، اولویت اول فروش محصولات خود را با حفظ منافع سهامداران و بر اساس قیمت های جهانی، نیاز داخل قرار داده است. بینش اقتصادی ـ بنابر آنچه گفته شد شرکت پتروشیمی
شرکت پتروشیمی نوری با توجه به تعهد به موضوع مهم کمک به رفع ناترازی انرژی کشور و در راستای حمایت از سیاست های دولت محترم، اولویت اول فروش محصولات خود را با حفظ منافع سهامداران و بر اساس قیمت های جهانی، نیاز داخل قرار داده است.
بینش اقتصادی ـ بنابر آنچه گفته شد شرکت پتروشیمی نوری در چنین شرایط خاصی و جهت عبور کشور از بحران ناترازی انرژی، بخش اعظم تولید مجموعه خود را که ماهیت صادراتی داشته است در اختیار شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی کشور با رعایت کنترل دقیق قیمت ها قرار داده است به نحوی که در این فرایند هیچگونه عدم النفعی متوجه سهامداران نمی گردد.
با نگاهی به گزارش بینش اقتصادی شش ماهه نخست سال جاری شرکت پتروشیمی نوری می توان دریافت که تولید این شرکت با رشد ۵ درصدی به مدت مشابه سال قبل از ۲ میلیون و ۴۸۹ هزار تن در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ به ۲ میلیون ۶۰۲ هزار تن در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۴ رسیده و نسبت تولید به ظرفیت اسمی نیز از ۱۰۹ درصد در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ به ۱۱۴ درصد در این شش ماهه ارتقاء یافته است.
علاوه بر این، با برنامه ریزی های هفتگی و پایش مستمر انجام شده در تمامی مراحل، از خوراک تحویلی تا تولید محصول، کنترل ظرفیت واحدهای فرایندی، حضور فعال در کمیته های فروش و مدیریت لجستیک، فروش شرکت نیز با رشدی چشمگیر معادل ۹ درصد در مقدار فروش و ۴۸ درصد در مبلغ درآمد، از ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار تن (معادل ۷۵۸،۰۹۳ میلیارد ریال) به رکورد ۲ میلیون و ۵۶۱ هزار تن در شش ماهه نخست سال رسیده که معادل ۱،۱۲۲،۰۱۲ میلیارد ریال می باشد.
گفتنی است شرکت پتروشیمی نوری با ثبت این رکوردها که از ابتدای راه اندازی تا کنون بی سابقه بوده است نشان داده که علیرغم تمامی چالش های موجود و تاثیر شرایط خاص کشور در جنگ ۱۲ روزه توانسته روند رو به رشد خود را حفظ کرده و ارتقا بخشد که می توان آن را نتیجه ی تدابیر ویژه ی مدیریتی، انجام صحیح فرایندهای فروش و انعطاف پذیری در تغییر سبد محصولات ارائه شده به بازار دانست.
منبع: www.بینش اقتصادی
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰