تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1404 - 23:32
کد خبر : 53568
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم معارفه مدیر جدید بازاریابی، فروش و تأمین خوراک پتروشیمی بندرامام بسته هستند

برگزاری مراسم معارفه مدیر جدید بازاریابی، فروش و تأمین خوراک پتروشیمی بندرامام

به گزارش بینش اقتصادی آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان دکتر محمدرضا مهرافشان به‌ عنوان جدید مدیر بازاریابی، فروش و تأمین خوراک این شرکت معرفی شد. در این مراسم دکتر انصاری‌نیک نائب‌رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل با تقدیر از خدمات چندساله فرزاد ترابی در این

به گزارش بینش اقتصادی آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان دکتر محمدرضا مهرافشان به‌ عنوان جدید مدیر بازاریابی، فروش و تأمین خوراک این شرکت معرفی شد.

در این مراسم دکتر انصاری‌نیک نائب‌رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل با تقدیر از خدمات چندساله فرزاد ترابی در این سمت بر اهمیت نقش کلیدی حوزه بازاریابی و فروش در عملکرد کلان شرکت تأکید کرد و گفت: همه دستاوردهای سالانه پتروشیمی بندرامام در نهایت در فروش و بازاریابی به ثمر می‌رسد.

وی اشاره کرد برای شرکتی با این ظرفیت تولیدی و تنوع محصولات ، جایگاه مدیریت فروش باید جایگاهی قدرتمند و راهبردی در ساختار سازمانی باشد و این تغییر مدیریتی بر همین اساس انجام شد تا از ظرفیت ارزشمند آقای دکتر مهرافشان در این مسیر استفاده شود.
دکتر انصاری نیک همچنین با اشاره به هم‌افزایی بیشتر با شرکت تجارت صنعت خلیج فارس خاطرنشان کرد: در گذشته تصور می‌شد چون تجارت صنعت کارگزار فروش ماست اهمیت مدیریت فروش در بندرامام کمتر است در حالی که این نگاه درست نبود. امروز با توجه به مبادلات گسترده خوراک و محصولات، نقش این مدیریت بیش از پیش حیاتی است و می‌تواند بر کل عملکرد اقتصادی شرکت تأثیرگذار باشد.

دکتر انصاری‌نیک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لازم است نظارت دقیقی بر نرخ‌های اعلامی وزارت نفت برای خوراک و هزینه‌های حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی صورت گیرد تا از منافع شرکت به بهترین شکل صیانت شود.

دکتر مهرافشان مدیر جدید مدیر بازاریابی، فروش و تأمین خوراک در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد مدیرعامل با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر فرآیندهای فروش افزود: هرچند فروش محصولات در نهایت از طریق شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس انجام می‌شود، اما مدیریت فروش بندرامام باید نظارت کامل بر قیمت‌ها و مقایسه آن با نرخ‌های جهانی و رقبا داشته باشد.

وی با اشاره به برخی از هزینه‌های شرکت تصریح کرد: بخش عمده هزینه‌ها پس از خوراک مربوط به لجستیک، حمل و انبارداری است و باید با مدیریت صحیح این هزینه‌ها را کاهش دهیم.

مدیر جدید بازاریابی، فروش و تامین خوراک در پایان با تشکر از تلاش‌های همکاران و مدیر پیشین گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری همه بخش‌ها بتوانیم این مسیر را به بهترین شکل ادامه دهیم و دستاوردهای ارزشمندی برای پتروشیمی بندرامام رقم بزنیم.

در پایان مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌ها و خدمات فرزاد ترابی در دوران مسئولیت قدردانی شد.


منبع: بینش اقتصادی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.