بیمه سامان و نوآوری در طراحی اپلیکیشن
به گزارش بینش اقتصادی آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این پنل، مهناز وکیلی، مالک محصول اپلیکیشن بیمه سامان، گفت: فناوری کاربرمحور یعنی فناوری در خدمت کاربر قرار گیرد، اولویت ما ارائه تجربه کاربری بینقص است و بر اساس آن، از فناوریهای متناسب استفاده میکنیم. یکی از تجربیات موفق ما در
به گزارش بینش اقتصادی آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این پنل، مهناز وکیلی، مالک محصول اپلیکیشن بیمه سامان، گفت: فناوری کاربرمحور یعنی فناوری در خدمت کاربر قرار گیرد، اولویت ما ارائه تجربه کاربری بینقص است و بر اساس آن، از فناوریهای متناسب استفاده میکنیم. یکی از تجربیات موفق ما در این زمینه، بهکارگیری ابزارهایی است که رفتار مشتری را تحلیل میکنند، این ابزارها به ما نشان میدهند کاربران در کدام بخشها ریزش دارند و بر اساس آن، طراحیها و دیزاینهای بهتری ارائه میکنیم.
وی افزود: از سوی دیگر، تحلیلهایی که برای هوش تجاری انجام میدهیم، شامل بررسی کامل دادههای موجود در سامانه است، با نگاه به ابعاد مختلف این دادهها، نیازهای کاربران را شناسایی میکنیم و به این ترتیب، فناوری بهطور مستقیم در خدمت بهبود تجربه کاربری قرار میگیرد.
در ادامه این پنل، پرهام خانلرخانی، معاون محصول بیمه بازار، گفت: فناوری به تنهایی چالشهای زیادی دارد. در حقیقت، معمولاً فناوری پیشنیازهای بالایی دارد و صرف داشتن آن، تجربهای که کاربر انتظار دارد را بهطور مستقل فراهم نمیکند. بنابراین، فناوری باید از طریق یک رابط کاربرمحور ارائه شود.
وی افزود: یکی از چالشهایی که با آن مواجه بودیم، گپ بین مدیر محصول و کاربر بود. چالش جدی این بود که این ارتباط باید بهطور مداوم برقرار شود؛ برای همین تلاش کردیم که هر مدیر محصول بهصورت هفتگی با یک کاربر در ارتباط باشد.
در ادامه، محسن صدیق، رئیس اداره توسعه نرمافزار بیمه سامان، گفت: وقتی درباره کاربرمحوری و تفاوت آن با فناوری صحبت میکنیم، تأثیر آن بر توسعه محصول و تعیین نیازمندیها کاملاً مشخص میشود.
وی، افزود: اگر در ارائه محصول فقط ذهنیت فناوری داشته باشیم، ابتدا فهرستی از ویژگیها در ذهن خود میسازیم و بر اساس آن تلاش میکنیم نیازها را برطرف کنیم. اما اگر معیار ما کاربرمحوری باشد، ابتدا باید بفهمیم درد و نیاز واقعی مشتری چیست. زیرا در بسیاری از مواقع، غلبه کمالگرایی ما را از مسیر درست دور میکند.
شرکت بیمه سامان در دو روز باقیمانده بیستوهشتمین دوره نمایشگاه بینالمللی الکامپ، دو پنل جذاب دیگر در سالن شماره ۷ برگزار میکند و علاقهمندان میتوانند ضمن شرکت در این پنلها از غرفه بیمه سامان بازدید کرده و با جدیدترین امکانات اپلیکیشن بیمه سامان آشنا شوند.
منبع: بینش اقتصادی
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰