تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 20:48
کد خبر : 34279
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نشست سهم خواهانه انجمن تلفن همراه و تبلت / نادیده گرفتن مطالبات مردم! بسته هستند

نشست سهم خواهانه انجمن تلفن همراه و تبلت / نادیده گرفتن مطالبات مردم!

    امروز نشست تخصصی انجمن تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی ایران که با حضور چندی از روسای اتحادیه‌ها، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاونین وزارت صمت است، برگزار می‌شود. علی‌رغم چالش‌ها و مشکلاتی که اخیرا پیش روی بازار آی‌تی وجود دارد انتظار می‌رفت این نشست با محور رفع محدودیت‌های فیلترینگ و برداشته

 

 

امروز نشست تخصصی انجمن تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی ایران که با حضور چندی از روسای اتحادیه‌ها، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاونین وزارت صمت است، برگزار می‌شود.
علی‌رغم چالش‌ها و مشکلاتی که اخیرا پیش روی بازار آی‌تی وجود دارد انتظار می‌رفت این نشست با محور رفع محدودیت‌های فیلترینگ و برداشته شدن ممنوعیت واردات آیفون پیش رود اما به نظر می‌رسد در این نشست انتظارات مردم قرار نیست مورد بررسی قرار بگیرد.
چرا برخی روسای اتحادیه مخالف برگزاری این نشست هستند؟ ماجرا چیست؟
روسای اتحادیه‌های مربوطه می‌گویند در این بازه زمانی هدف ما باید توجه به مطالبات مردم و برطرف کردن مشکلات پیش روی آنها باشد و نه سهم خواهی!
بررسی‌ها نشان می‌دهد هدف از این نشست
سهم‌خواهی انجمن تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی ایران که کمتر از ۱۰۰ عضو دارد، است.
اعضای این انجمن با لابی‌گری با نمایندگان مجلس و معاونین وزارت صمت قرار است سه اتحادیه تخصصی مربوط به گوشی‌های تلفن همراه که بیش از ۱۵ هزار عضو دارند را در سیطره خود قرار دهند. اینکه این انجمن از چنین برنامه ای چه منفعتی می‌برد سوالی است که بی‌پاسخ مانده و باید منتظر ماند و دید که آیا این انجمن موفق به ادغام اتحادیه‌های تخصصی موبایل می‌شود؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.