تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 18:53
کد خبر : 26221
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گام استوار «بانک شهر» در اجرای بانکداری دیجیتال با «همراه شهر پلاس» بسته هستند

گام استوار «بانک شهر» در اجرای بانکداری دیجیتال با «همراه شهر پلاس»

مهدی نعیم محبوبی بانک شهر در راستای توسعه روش‌های نوین بانکداری، نرم افزار «همراه شهر پلاس» را طراحی و اجرا کرده و این نرم‌افزار مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفته است. به گزارش بینش اقتصادی، تحولاتی که در سال‌های اخیر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات رخ داده، سیمای بانکداری سنتی را به کلی تغییر

مهدی نعیم محبوبی

بانک شهر در راستای توسعه روش‌های نوین بانکداری، نرم افزار «همراه شهر پلاس» را طراحی و اجرا کرده و این نرم‌افزار مورد استقبال مشتریان بانک قرار گرفته است.

به گزارش بینش اقتصادی، تحولاتی که در سال‌های اخیر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات رخ داده، سیمای بانکداری سنتی را به کلی تغییر داده و انقلابی در روش‌های بانکداری ایجاد کرده است. از جمله مهم‌ترین تغییرات و پیامدهای توسعه فناوری اطلاعات در بانکداری، حرکت بانک‌ها به سمت ارائه خدمات بر اساس فرایندهای دیجیتال و مبتنی بر ابزارها و تجهیزاتی همچون گوشی‌های هوشمند است.

بانک شهر نیز به عنوان یکی از بانک‌های جوان و نوگرای سیستم بانکی کشور، همگام با تحولات بانکداری جهان، حرکت شتابانی را به سوی طراحی و اجرای سیستم‌ها، فرآیندها و خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال آغاز کرده است.

بانکداری دیجیتال مدلی از بانکداری است که در آن فرآیندها و روندها به کمک تکنولوژی‌های مدرن اطلاعاتی و ابزارها و تجهیزات هوشمند و سیستم‌های برخط با سرعت، دقت و امنیت بیشتر انجام می‌شود. خدمات گوناگون بانکی با این فرآیندها بسیار بهتر و کارآمدتر از بانکداری سنتی و با سهولت تمام در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نرم‌افزار «همراه شهر پلاس» یکی از مصادیق اجرای موفق بانکداری الکترونیک در بانک شهر است. بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و سیستم‌های حوزه فناوری اطلاعات، امنیت قابل قبول، کاربری آسان و ساده و یکپارچه بودن خدمات؛ مهم‌ترین مزیت این نرم‌افزار محسوب می‌شود.

«همراه شهر پلاس» بسیاری از خدمات بانکی پرتقاضا را که پیش از این صرفا به صورت حضوری با فرآیندهای سنتی و کاغذی در شعب قابل ارائه بود به صورت برخط در دسترس مشتریان این بانک قرار می‌دهد.

این خدمات به صورت خلاصه عبارتند از؛

خدمات بانکی مرتبط با سپرده : مشاهده موجودی سپرده، صورتحساب سپرده، انتقال وجه داخلی و بین بانکی ( پایا و ساتنا ) و دریافت شماره شبا، وضعیت سپرده و ….

خدمات مبتنی بر کارت بانکی: مشاهده مانده کارت، انتقال وجه کارت به کارت داخلی و شتابی، مشاهده گردش کارت، کمک به خیریه، مسدودی کارت و …

خدمات چک: انجام فرایند ثبت، تایید، رد و انتقال چک های صیادی برای مشتریان حقیقی. توضیح این که ثبت، تایید و انتقال چک‌های صیادی به راحتی در همراه شهر پلاس انجام شده و این امکان توانسته رضایتمندی فعالان اقتصادی و کسبه را از بانک شهر افزایش دهد.

ارائه تسهیلات خرد بدون نیاز به حضور در شعب بانک

پرداخت هزینه های قبوض آب، برق، گاز، تلفن

خرید انواع شارژ تلفن همراه اپراتورهای اصلی تلفن همراه کشور

پیگیری، بررسی و مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها

شایان ذکر است؛ دسترسی و نصب نسخه IOS , Android و تحت وب (مناسب برای انواع تلفن همراه) «همراه شهر پلاس» از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‏http://Shahr-Bank.ir امکان پذیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.