تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 10:32
کد خبر : 18455
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تداوم افزایش تولید و اشتغالزایی کگهر در دی ماه ۱۴۰۱ بسته هستند

تداوم افزایش تولید و اشتغالزایی کگهر در دی ماه ۱۴۰۱

مهدی نعیم محبوبی بررسی تازه‌ترین گزارش‌های مالی شرکت سنگ آهن گهر زمین در سامانه کدال نشان دهنده افزایش تولید کنسانتره سنگ آهن در این شرکت طی دی ماه ۱۴۰۱ است. به گزارش بینش اقتصادی، کگهر شرکت مهم گروه استخراج کانه های فلزی بورس تهران در گزارش یک ماهه دی ماه خود اطلاعات جالب توجهی را

مهدی نعیم محبوبی

بررسی تازه‌ترین گزارش‌های مالی شرکت سنگ آهن گهر زمین در سامانه کدال نشان دهنده افزایش تولید کنسانتره سنگ آهن در این شرکت طی دی ماه ۱۴۰۱ است.
به گزارش بینش اقتصادی، کگهر شرکت مهم گروه استخراج کانه های فلزی بورس تهران در گزارش یک ماهه دی ماه خود اطلاعات جالب توجهی را برای سهامداران و سرمایه‌گذاران بورسی به نمایش گذاشته است.
این شرکت در دی ماه با تولید ۶۰۷,۴۵۴ تن کنسانتره سنگ آهن و با توجه به تولید ۵۸۱,۶۵۵ تنی در آذرماه امسال با افزایش تولیدی بالغ بر ۲۵ هزار و ۷۹۹ تن را طی ۳۰ روز اولین ماه زمستان ۱۴۰۱در این محصول مهم معدنی به ثبت رسانده است.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی کگهر در کدال میزان فروش کنسانتره سنگ آهن در این شرکت ۶۷,۲۳۲ تن بوده است که با نرخ ۲۸,۹۴۱,۴۷۱ ریال به ازای هر تن به فروش رسیده و درآمدی بالغ بر ۱,۹۴۵,۷۹۳ میلیون ریال برای کگهر ایجاد کرده است.
کگهر در این محصول مهم سنگ آهنی رشد مناسبی را در مجموع ۱۰ ماهه نیز به ثبت رسانده است به گونه‌ای که مقایسه تولید کنسانتره سنگ آهن در ۱۰ ماهه ابتدای سالجاری و مدت مشابه سال قبل، خبر از افزایش ۹۹ هزار و ۸۵۷ تنی در سال ۱۴۰۱می‌دهد. از نظر فروش نیز درآمد حاصل از فروش کنسانتره سنگ آهن در ۱۰ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل ۳۸۵ هزار و ۹۵۰ میلیون ریال افزایش داشته است.
بررسی آمار تولید سایر محصولات کگهر در دی ماه نشان می دهد این شرکت در محصول کلوخه سنگ آهن تولید ۷۳۵,۹۸۹ تنی را در این ماه به ثبت رسانده است. همچنین در دی ماه ۱۴۰۱ کگهر تولید ۷۰۶,۴۴۸تن سنگ آهن دانه بندی شده داشته است. تولید گندله نیز در این شرکت در این مدت ۱۴۸,۸۱۶ تن به ثبت رسیده است.
مجموع فروش محصولات شرکت سنگ آهن گهر زمین در یک ماهه دی ماه ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۵,۳۵۰,۰۹۴ میلیون ریال بوده است. با آنالیز جزئیات فروش دی ماه این شرکت این نتیجه به دست می آید که از مجموع فروش کگهر در دی ماه سال جاری ۱۳,۱۲۴,۶۴۳ میلیون ریال مربوط به فروش داخلی و ۲,۲۲۵,۴۵۱ میلیون ریال مربوط به فروش صادراتی بوده است.
کگهر در گزارش خود توضیح داده است که فروش داخلی دقیق تر این شرکت پس از تحویل قطعی کنسانتره های فروخته شده در بورس کالا و مشخص شدن رطوبت و باداش عیار و تناژ، قیمت تعدیل شده در ماه بعد اعلام می شود. در مورد فروش صادرتی نیز این شرکت توضیح داده است که در خصوص صادارات، فروش علی الحساب و به صورت NOR و براساس تاریخ بارنامه دی ماه است و احتمال افزایش و یا کاهش بیش از ۵ درصد در هنگام صدور فاکتور نهایی وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.