تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.
بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.
لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 17:09
کد خبر : 17893
چاپ خبر
دیدگاهها برای تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان بسته هستند
تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان در دستان بانک سامان
بانک سامان موفق شد تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کند. تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید. بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی
بانک سامان موفق شد تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰